Segmento B, do oko 3000 - najbolja kupovina 28.01.2017. U 08:18 - pré 14 dana i 7h Odgovor na ovo pitanje izlazi iz okvira teme, ali i automobilzma uopte. Svejedno, pitao si, pa da ti odgovorim. Opel i folcika ne dolaze u obzir, iz isg onog razloga iz kog u knjiari neu kupiti Vesnu Radusinovi ili Marijanu Mateus, nego Borhesa ili Eka. Na prvi pogled, sve je to isto, nema neke bitne razlike, spolja moda i areno, otvori, tamo neki uvod ili predgovor, obino na kraju neki sadraj. Cena ista. Kupi, otvori i ita, provodi svoje slobodno vreme uz pisanija ovog ili onog pisca, dakle isto. E pa nije, estetski doivljaj, italako iskustvo koje prua Borhes je neponovljiv i jedinstven. Hoe drugi primer Iz Esteg onog razloga koji ti kae da kada kupuje cipele ili odelo, hoe da ti para lepo stoji, da ti se dopada, um ne samo da ti bude udobno i toplo. Ako se ne varam Italijani su i ovde maheri. Shvata, mene ne interesuje samo funkcionalnost, pouzdanost i kvalitet, nego neto malo vie od toga. Para jeste malo smeno kada se krpi za svakih sto evra, da bi nekako doao do prevoznog sredstva, ali eto, ne spreava me da i o tome razmiljam. Kodilak Para je kao cipele koje su (mogue) neverovatno udobne, (moda ak i) ne trae neko odravanje, um traju deset godina. Ove italijanske malo uljaju, trae da se brine o njima, a nisu neto ni trajne, ali hebiga, a su cipele. HoTSteppa U pravu si, itao sam o tome, a iako nisam vozio fokusa, verujem da je tako. Ipak, proitaj prethodni pasus. Samo mi nije jasno zato si se fokusirao samo na francuze i italikane, zato ne ubaciti u izbor japance i korejance to se tie VW-a razumem te, ni ja i ne voim jer su nezaslueno tu gde jesu, ali rei da suvi Nemci Marijana Mateus a da su Francuzi Umberto Eko. Treba izvozati mnooogo automobila da bi se iskristalisao ukus, jer Punto, Clio, 207 nisu ni najlepi, ni najbolji, ni najpouznadiji izbor. Iako po tvom opisu onoga para eli idealan auto za tebe je Alfa Romeo bez dvoumljenja, recimo 147 benzinac 1.6 od 105 KS, zadovoljava sve tvoje kriterijume. HoTSteppa. Samo mi nije jasno zato si se fokusirao samo na francuze i italikane, zato ne ubaciti u izbor japance i korejance Verovatno iz prostog razloga sto oni najvise za novac u toj klasi. Japanci su takodje odlicni, ali kao sto je Nebojsa vec primetio yaris je vrlo na ceni, um corollu da ne pominjem, jer je recemo toyota skupa koliko i VW ako ne i skuplja, sto covek jednostavno nece da plati. Koreanci stari preko desetak godina su solidna vozila, ali ulaganje u takvo vozilo po meni nije isplativo jer ce kasnije tesko da se izvuce novac iz njih, jedino da ih vozi do kraja. Od nemackih vozila nista interesantno, corsa i polo nisu uporedivi sa francuzima i talijanima parag godista, golf vredi al je opet od FRIT pandana skuplji. Naalost i kazna stvara naviku Naalost i kazna izgrauje stav Re: segmento B, do oko 3000 - najbolja kupovina 28.01.2017. Você é 13:28 - pre 14 dana i 2h Zato toliko insistira na prepisci koja nema smisla Da, postavio sam pitanja, um od nekih lanova foruma dobio i sasvim pristojne odgovore i hvala im na tome. Meni tu nema ta da se svia ili ne svia, ne govorimo o meni lino, pa da se kako to kae vream, govorimo o 4 metra lima pobogu. Zamisli da otvorimo temu quotNajbolji turistiki aranman do oko x00 evra u ovo doba godinequot i ja doem i pitam, ta je bolje, Dubrovnik ili Budva Neko (kao ti) onda krene da me ubeuje da se na mais ne ide zimi, nego leti, da Svi u ovo vreme idu na Kopaonik ili neku drugu planinu itd. Ali, ti ne shvata da svako od nas ima neke svoje razloge zato se za neto opredeljuje, da ne vidimo stvari na isti nain i da je para potpuno bespredmetna rasprava koja nikuda ne vodi. Pre dve tri godine, nisam imao novca za mais, a ispao mi je povoljno neki aranman za planinu. Otiao sam bez ikakvih oekivanja, uma verdade de potpuno zadovoljan i preporoen usta leta. Hebiga, ne skijam, pa mi planina zimi ne znai puno. Dakle, sva ona groznica na putu, kolone automobila, milion ljudi na plai, svuda oko mene, pa para je ludilo. Na planini tog leta, mir, tiina, svea jutra i veeri, beskrajne etnje od jednog do drugog vrha, predivan pogled sa svakog, malo ljudi, tek da nisi sam, vonja bajsa. Da nisam iskusio, ne bih verovao. Zato se ubeivati oko takvih stvari, koja je poenta Da budem jasan, tvoje poruke nisam shvatio kao uvredljive, na takve stvari obino ne odgovoram, ali da ovde zavrim. Mislim da je bilo dovoljno, ako sam povremeno bio grub, nisam imao nikakvu lou nameru. Zato ima izvinjenje. Samo mi nije jasno zato si se fokusirao samo na francuze i italikane, zato ne ubaciti u izbor japance i korejance Za japance sam rekao da ih ne odbacujem potpuno, ali sam i naveo razloge rezervisanosti. Sivik tog godita (00 i kasnije) je super, ali ga hebe cena. Neki hjundai, mislim pre svega na aksent je verovatno solidna kupovina, ali mu je zastupljenost na tritu ba slaba i para mim jednostavno odbija. Para se amarrar VW-a razumem te, ni ja ih ne volim jer su nezaslueno tu gde jesu, ali rei da suma Nemci Marijana Mateus a da su Francuzi Umberto Eko. Treba izvozati mnooogo automobila da bi se iskristalisao ukus, jer Punto, Clio, 207 nisu ni najlepi, ni najbolji, ni najpouznadiji izbor. Vidi, pa ako govorimo o ovim klasama, tu od nemaca jedino i ima vagen i njegove derivate. Meni opel i ford nisu evropska kola, ve amerika, projektovana i prilagoena evropskom kupcu, ali u osnovi pravljena od ljudi nekih drugaijih shvatanja i namenjena za neki malo drugaiji stil ivota. Koji je najlepi je retoriko pitanje, quotnajboljiquot, hm, opet slino tome. Pouzdanost, pa para je jedini merljiv kriterijum, um meni nije toliko ni bitan. Nije, zato to su u pitanju nijanse, po mom miljenju, ali i zato to auto star deset i vie Godina izlazi iz nekih objektivnih kriterijuma procene. Moje vozako iskustvo svakako nije reprezentativno, kako po pitanju broja automobila koje sam posedovaovozio, tako ni po preenoj kilometrai, ali ne znam zato je to toliko bitno. Vozim skoro dve decenije, poneto sam i nauio, barra mista. Iako po tvom opisu onoga para eli idealan auto za tebe je Alfa Romeo bez dvoumljenja, recimo 147 benzinac 1.6 od 105 KS, zadovoljava sve tvoje kriterijume. Pogodio si, bravo. Gledam oglase i merkam, ima ini mi se sasvim pristojnih primeraka, za ne tako veliku cenu. Meutim, dve sveice po cilindru, felne (esto) sedamnaestice, pa odrae mi kou s lea kada doe na vermelho novi set guma. Jednostavno, alfa mi je super auti, ali aiko se nabavna cena uklapa u ono to traim, ona trai da je pazi i mazi, um bojim se da to nee ii tako lako i jednostavno sa mojim budetom. Prosto, u nabavci je vie nego povoljna, ali za pristojnu eksploataciju je zahtevna. Nemam nameru da kupim auto, uma onda samo sipam gorivo i vozim. Para je siguran put da posle samo godinu, dve, od pristojnog auta napravi krinu za otpad. U svakom sluaju, ne odbacujem je i jo uvek je jedna od opcija. Verovatno iz prostog razloga sto oni nu najvise za novac u toj klasi. Da, mnogi meu kojima sam i sam to tako vide. Moda greimo, moda smo i u pravu, ali da ponovim po hiljaditi put, to ne bi trebalo da bude razlog za beskrajna ubeivanja i rasprave. Da ponovim, ako neko doe na temu i postavi pitanje, na ta da obra ma panju prilikom kupovine serije pet u ovom cenovnom rangu, meni ne bi palo na pamet da ga ubeujem da je pogreio u izboru. Ako bih imao dovoljno znanja i iskustva pomogao bih, u uprotnom utao. Ko Sam ja, da bilo kome govorim o tome ta mu je u ivotu potrebno Japanci su takodje odlicni, ali kao sto je Nebojsa vec primetio yaris je vrlo na ceni, um corollu da ne pominjem, jer je recemo toyota skupa koliko i VW ako ne I skuplja, sto covek jednostavno nece da plati. Da, jaris kao da je pravljen od zlata, mada mi se ini da se u poslednje vreme i to pomalo menja, ali mu je cena i dalje paprena. Koreanci stari preko desetak godina su solidna vozila, ali ulaganje u takvo vozilo po meni nije isplativo jer ce kasnije tesko da se izvuce novac iz njih, jedino da ih vozi do kraja. Ovo sam zaboravio, um obino i ne uzimam prevê u obzir, ali nije loe misliti i na takve stvari. Od nemackih vozila nista interesantno, corsa i polo nisu uporedivi sa francuzima i talijanima parag godista, golf vredi al je opet od FRIT pandana skuplji. Ne kaem da su korsa i polo loi, naprotiv, verovatno su solidni autii, ali meni se ne dopadaju. Izbor modela na tritu je veliki, ima za nekoga sve, za svakog poneto. O que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o bem-estar. 28.01.2017. 15:23 - pre 14 dana Uh, hein, uh. Naterao si me da ponovo ovla pregledam celu temu. Itaj paljivo i polako: 1. Naslov teme nije quottano 3000 evraquot, nego quotdo oko tri hiljadequot. 2. Sam postavlja topika ve u drugom postu navodi primer auta od 2200 evra. 3. Opet Neboja, sada na drugoj strani, odgovara da je kupio auto za 2200 evra. 4. Sran, na estej strani navodi jo jedan primer kupoprodaje, opet za 2200 evra. Uzged, tek sad vidim, sva tri puta 2200 evra, zanimljivo. Ako malo bolje pogleda, videie ta sam napisao, da se i sam uklapam u tu raunicu. Ne razumem ta je tu sporno, koji je problem u pitanju Da li je potrebno da otvorim aplikaciju i poaljem ti izvod sa svog rauna u banci Evo, rei u ti: imam dve hiljade evra, ali se nadam do you do aprilamaja doi do tri. U meuvremenu pokuavam da pratim cene i trite, iskustva vozaa sa raznim modelima i ostalo. Jesi li paljvo itao ta sam pisao Kada se kupuje auto, to nije samo cena u oglasu, nego i veina ili skoro sve sa ovog spiska: probne tablice, pregled kod majstora, trokovi ugovora, prenosprevod, eventni servis, tehniki pregled, registracija. A je manje vie 500 evra. Takoe, od verovatno nekoliko desetina dvestasedmica na oglasima, samo jedan ili moda dva su imala pomenutu cenu bez prethodno navedenih trokova. Genijalno, ta drugo rei. Na moje pitanje, kakav je PSA motor 1.6 16v benzina, ti odgovara sa quotCitroene nebih preporucioquot. Kakav trud, kakva analiza, kakve opservacije, pa ti si nenadmaan. Eto, nadam se da je tvoja (vrlo nepristojna) radoznalost zadovoljena. Para se zahvalnosti tie, nemam obiaj da se zahvaljujem ljudima koji mi diu tlak, ali ako e ti biti lake: hvala ti puno. O que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o que é o bem-estar. Vidi, pa ako govorimo o ovim klasama, tu od nemaca jedino i ima vagen i njegove derivate. Meni opel i ford nisu evropska kola, ve amerika, projektovana i prilagoena evropskom kupcu, ali u osnovi pravljena od ljudi nekih drugaijih shvatanja i namenjena za neki malo drugaiji stil ivota. Grei mnogo za Opele i evropske Fordove, ti su nezavisne kompanije, samo su vlasnici Ameri i nita vie, i ti isti Ameri znaju da ne mogu da prodaju amerike automóvel u Evropi, eu upravo obrnuto, ove dve marke evropske modele sve vie prodaju u Americi Eu sei o que é o que você quer? Eu sou o que é o que você quer? Eu sou o melhor do que o meu pai. Ford je najprodavanija marka u Velikoj Britaniji: POJAAVAJU REDOVE: Kukuriku koaliciji pristupaju jo dvije stranke U idua dva tjedna sigurno nee biti potpisana predizborna koalicija predvoena SDP-om, iako je bilo planirano da se elnici SDP-a, HNS-a, HSU-a I Hrvatskih laburista sastanu i potpiu sporazum jo koncem srpnja. To se nije dogodilo jer se jo uvijek eka to e uiniti IDS, um vrijeme je godinjih odmora. U SDP-u raunaju da bi kraja kolovoza IDS mogao odluiti o ostanku u koaliciji, um u meuvremenu su se pojavili neki drugi mogui partneri, torta Novi lista. Dok ekaju IDS, javlja se PGS Jedan je PGS, s ijim je predsjednikom Darijom Vasiliem premijer Zoran Milanovi dugo razgovarao prole nedjelje u Dobrinju. Navodno je Vasili pokazao interes da se prikljui koaliciji lijevog centra, koja bi na listi u osmoj izbornoj jedinici PGS-u osigurala mjesto koje vodi u Sabor. Não, dan kasnije politiki tajnik PGS-a Franjo Butorac i poasni predsjednik stranke Nikola Ivani su SDP-ovu ponudu praktino odbili ustvrdivi da se ne ele prodati u zamjenu za odustanak od regionalizacije kojoj se Milanovi protivi. U SDP-u procjenjuju da bi u PGS-u ipak mogla prevagnuti Vasilieva struja. Não, zasad je izglednije da se koalicija proiri s dvije stranke koje su osnovali bivi lanovi HSS-a. S Marasom na Radievom grobu Rije je o Autohtonoj hrvatskoj seljakoj stranci i Hrvatskoj demokratskoj seljakoj stranci. Potpredsjednik SDP-a Gordan Maras danas e s njihovim predsjednicima Stankom Griem i Ivanom Martanom na Mirogoju poloiti vijenac na grob Stjepana Radia. Povodom 87. godinjice njegove smrti. 8220I ranije smo suraivali s tim ljudima dok su bili u HSS-u. U to je vrijeme HSS bio snana stranka, uma sada je spao na jednog saborskog zastupnika. Sasvim je mogue da e A-HSS i HDSS imati odreen broj kandidata na lista nae koalicije 8220, rekao je Novom listu jedan visoki dunosnik SDP-a. Sliniji HDZ-u, blii SDP-u Predsjednika A-HSS-a Stanka Gria razveselilo je to je SDP prihvatio njegov poziv na polaganje vijenca na Radiev grob. 8220Para je dokaz da oni potuju jednog od tri najvanija hrvatska politiara 20. stoljea i nam je to vano. Bilo je naznaka da SDP eli suradnju s A-HSS-om i ovo je potvrda toga. Poslije polaganja vijenca odrat emo sjednicu predsjednitva stranke i ja u otvoriti raspravu o predizbornoj koaliciji sa SDP-om. Ameaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dolaze im razoarani HSS-ovci Budui da A-HSS ima potpisan sporazum s HDSS-om, otud i druga seljaka stranka u prii. Mi bismo mogli popuniti rupe koje imaju SDP i njihovi sadanji partneri. Programa Oni nemaju za selo i poljoprivredu, um mislim i da samo nae ime i radievtina koja nam je politik temelj nosi neke glasove, kazao je Gri dodavi da cijele gradske organizacije HSS-a, nezadovoljne nainom na koji Branko Hrg vodi stranku, pristupaju A - HSS-u. Novi list Danas. hr GoSlimmer flasteri - 50 POPUSTA Ao2 Medicinske arape za hladne i bolne noge Proteini Konplje u prahu (450 g) Stress Off (60 kapsula) - Abraça sua vida Stolica klealica za ergonomsko sjedenje OTKRIVAMO KAKO SE SAUCHA BRANIO PRED ISTRAITELJIMA: 8216Grafolozi Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI: Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI: Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI: Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI: Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI: Sluajnost, sudbina ili neto tree GRKOJ I EUROZONI přijetí NOVA Križa Cipras upozorava: 8216Ne igrajte se s vatrom8217 SAUCHINI ODVJETNICI PRIPREMAJU ALBU: Ne ELE otkriti enxada li zvati Milanovia kao svjedoka PREMIERLIGAKO KOLO ZAPOELO SKANDALOM: O kontroverznom pogotku Arsenala jo e se dugo priati KALINI OTKRIO ZATO JE ODBIO KINEZE: Hrvatska Zvijezda svojom iskrenou Oduevila cijeli svijet DOGOVORENA VELIKA RAZMJENA: Bivi kapetan Kauboja mijenja klub treu godinu zaredom ZNAJU OKO KOGA SE SVE VRTI: 8216Modri je igra koji je Realu neophodan za nastavak sezone8217 OVO NBA LIGA NIKAD NIJE VIDJELA: Triple-double igraa Warriorsa o kojem e se dugo priati NEUGODNJAK KOJI JE POSTAO HIT NA INTERNET: Voditeljici usled emissé ispao zub SJEATE SE SNIMKE NA KOJOJ DINO JELUSI BULJI U GRUDI SANJE DOLEAL Njih je sad otkrio i Charlie Sheen TAJNA DOBRE LINIJE: Blagajnica iz trgovakog centra razotkrila tajnu Sanjinog vitkog izgleda OKUPILA SE EKIPA FILMA O GOTOVINI, POGLEDAJTE TARIKA U UNIFORMI: 8216Glumit u admirala Lou, ba se dobro osjeam82308217 BUJNA LJEPOTICA: Mirta urjak uskoila u preseksi 8216bilu8217 haljinu i pokazala Amerikancima to je hrvatska ljepota PANJA, PANJA 11 stvari koje navjerojatnije ne znate o masturbaciji SKRIVA LI OCEANSKI SVIJET NA OVOM PLANETU IVOT. Oblinja 8216nova Zemlja8217 mogla bi biti puna vode8230 KORISNI SAVJETI: Pazite na unos kalorija Ovo su prava vina za vas LIJEENJE FOBIJA: Podsvijest je moda najbolje mjesto za souavanje s vlastitim strahovima SAMO JE NEBO IZNAD NAS8230 Uber je zaposlio iskusnog NASA-inog ininjera da im projektira Prave letee automobile NAJJEZIVIJI TEST KOJI ETE RIJETITI: Provjerite koliko je zaista snano vae esto ulo i intuicija NAJMONIJI LOGO NA SVIJETU: Gdje god se pojavi, ljudi znaju tono o emu se radi I IZVANZEMALJCI SE UPLAILI TRUMPOVOG ZIDA 8216Iznad granice SAD-a i Meksika snimljena Je itava flota NLO-a8217 SEKSI HOROSKOP: Neki e se odati vruem pipkanju u brzojureem automobilu PA TKO SE NE BI IZLEAVAO S NJIMA8230 tovie, zato bi uope izlazio iz kreveta Nekoliko seksualnih radnika isprialo je kako bi se klijenti, koji su esto zbunjeni, trebali Odnositi prema njima Zato je potpuno pogreno zgraati se nad ishodom dananjeg saborskog glasovanja o nepovjerenju Bariiu lan HDZ-ova odbora za znanost napao Je Sabor zbog Bariia. Izvukli smo najvanije dijelove intervjua Ako ste stalno gladni i nije vam jasno zato, moda biste trebali prestati jesti neke od ovih ne ba zasitnih namirnica Godinu i pol nakon preside kojom je vraen obitelji Srezovi, Saloon je i dalje devastiran. Provjerili smo to se dogaa
No comments:
Post a Comment